Home / LekkerAdverteren.nl – Kosten, Review en Ervaringen
LekkerAdverteren.nl logo

LekkerAdverteren.nl - Kosten, Review en Ervaringen

Op LekkerAdverteren.nl kun je gratis een advertentie plaatsen met erotische inhoud. Zowel professionele sekswerkers als mensen die op zoek zijn naar een seksdate kunnen een bericht plaatsen op deze website. Je kunt er je contactgegevens bij plaatsen zodat een geïnteresseerde direct kan reageren per mail of per telefoon.

LekkerAdverteren.nl
6 Ervaringen
3.5
Beoordeling 3.5

Een advertentie plaatsen is gratis

Een belangrijk voordeel van Lekker Adverteren is dat het plaatsen van een bericht gratis is. Er zijn geen kosten verbonden aan het plaatsen van je advertentie, ongeacht in welke categorie je wilt adverteren. Alleen als je je bericht extra wilt laten opvallen dan worden hiervoor kosten in rekening gebracht. Je kunt desgewenst een foto bij je oproep plaatsen, ook hiervoor worden geen kosten berekend. Er is wel een aantal regels waar je advertentie aan moet voldoen. Deze worden vermeld in de voorwaarden die duidelijk op de website te vinden zijn. Zo is het niet toegestaan om een link naar een andere website te plaatsen in je bericht. Zaken die bij wet verboden zijn, zoals kinderprostitutie, zijn uiteraard ook verboden. Als de beheerders bemerken dat een advertentie fake is wordt deze verwijderd. Bezoekers wordt dan ook gevraagd om dit te melden als zij een dergelijke advertentie tegenkomen.

Een laagdrempelige manier om te adverteren

Enkele tientallen jaren geleden werden seksadvertenties nog in de krant geplaatst, uiteraard met bedekte termen anders werden ze geweigerd. Nu kun je dat wat je wilt of wat je zoekt gewoon onomwonden kenbaar maken op Lekker Adverteren. Alles is in principe toegestaan zolang de adverteerder dit maar zelf en uit vrije wil doet. Als je op zoek bent naar een leuke date of je wilt je klantenkring als professioneel sekswerker uitbreiden dan kun je een gratis advertentie plaatsen. Als je een eigen website hebt als professional dan mag je de url daarvan in je advertentie plaatsen. Het is niet toegestaan om door te verwijzen naar een sms dienst of andere betaalsites.

Zijn de advertenties betrouwbaar?

Wat voor alle datingsites geldt, geldt ook voor Lekker Adverteren: gebruik een gezonde dosis gezond verstand als je op een advertentie reageert. Als iemand op zoek is naar een seksdate, dan heeft het geen zin om te reageren als jij alleen vriendschap zoekt. Andersom geldt dat natuurlijk ook. Er worden dagelijks nieuwe advertenties geplaatst, dus als je ergens naar op zoek bent is de kans aanwezig dat je het op een gegeven moment wel vindt op Lekker Adverteren. Het feit dat een bericht plaatsen gratis is en je ook gratis kunt reageren maakt de website erg laagdrempelig.

LekkerAdverteren.nl screenshot

Wat kost een lidmaatschap bij LekkerAdverteren.nl?

De actuele prijs van LekkerAdverteren kan inmiddels zijn gewijzigd. Wij proberen onze bezoekers altijd zo zorgvuldig mogelijk te informeren. Mocht je een fout hebben gevonden in de prijs neem dan contact op met ons en wij passen de prijs zo spoedig mogelijk aan.

Wat zijn de plus- en minpunten van LekkerAdverteren.nl?

• Het plaatsen van een advertentie is gratis
    • Het reageren op advertenties is gratis
    • Dagelijks worden nieuwe berichten geplaatst
    • Fake berichten worden verwijderd
    • De laagdrempeligheid van deze site maakt het ook gemakkelijk voor mensen met verkeerde bedoelingen om een bericht te plaatsen
    • Populariteit
    • 3
    • 3
    • 3
    • 5
    • 2.8 Gemiddeld

6 reacties op “LekkerAdverteren.nl – Kosten, Review en Ervaringen”

1. Avatar for Gestopt Gestopt schreef:

Ze zijn er mee gestopt helaas!
      Zag net dat het iets heel anders is geworden .

2. Avatar for Daan1975 Daan1975 schreef:

Mijn advertenties werden steeds zonder bericht verwijdert. Contactformulier invullen of een mail sturen om uit te zoeken waarom werd niet beantwoord. Account verwijderen is onmogelijk en ook daar krijg je geen enkele reactie. Zou iets aan gedaan moeten worden!! Bovendien wel veel fake maar niet alles, heb er wel eens iets leuks aan over gehouden