Home / Binkdate.nl – Kosten, Review en Ervaringen
Binkdate.nl logo

Binkdate.nl - Kosten, Review en Ervaringen

Binkdate.nl is een datingsite waar je een advertentie kunt plaatsen als je een seksdate wilt met een homo of bi man. De advertenties zijn allemaal zeer expliciet, zowel qua foto’s als qua inhoud. De site is dan ook zeker niet geschikt voor minderjarigen. Je kunt als je contact wilt leggen direct reageren op een advertentie. Je hoeft hiervoor geen account aan te maken. Wel moet je je mailadres opgeven. Je kunt bij je reactie een foto plaatsen. De website Binkdate is redelijk laagdrempelig en je kunt er volledig anoniem een advertentie plaatsen. Slechts een enkel profiel heeft een foto waar iemand herkenbaar op staat. Geadviseerd wordt om altijd een nickname te gebruiken en geen privé gegevens in je advertentie te plaatsen.

Binkdate.nl
5 Ervaringen
3

Directe plaatsing van advertenties

Wil je een advertentie plaatsen dan kun je hiervoor een account aanmaken. Je krijgt reacties van mensen op je bericht direct in je inbox en kunt ook meteen reageren. Als degene die reageert geen member is dan ontvangt hij de berichten via e-mail. Je mailadres wordt niet bekend, evenmin dat van degene die op je bericht reageert. Je kunt op deze manier een snelle date regelen als je dat wilt, zelfs nog voor dezelfde dag. Doordat je kunt selecteren op plaatsnaam kun je direct zoeken naar mensen die bij jou in de buurt wonen.

Overige mogelijkheden

De website Binkdate.nl biedt ook een mogelijkheid om webcams te bekijken. Het vreemde is dat er een tekst in het Engels in beeld verschijnt waarin je moet verklaren dat je 18 jaar of ouder bent. Maar als je beter kijkt zie je dat je bent doorgelinkt naar een internationale site van Binkdate. Je kunt deze amateur filmpjes gratis bekijken, misschien een goed idee om in de juiste stemming te komen. Kennelijk heeft Binkdate.nl wel een voorkeur voor veilig vrijen, want je kunt via de hoofd website direct doorklikken naar een webshop waar je onder andere condooms kunt kopen. Maar ook seksspeeltjes, onder andere voor BDSM zijn hier verkrijgbaar alsmede kleding.

Direct een afspraak maken

Heb je zin in een spannend avondje met een gay, dan kun je via Binkdate.nl direct een afspraak maken. Wees hier wel voorzichtig mee, niet iedereen heeft even goede bedoelingen. Spreek met iemand die je niet kent liever niet op een verlaten plaats af zoals een parkeerplaats of in een natuurgebied. Een hotel is misschien wel de beste optie. Spreek je bij jou of hem thuis af, zorg dan dat er geen dingen gebeuren die je niet wilt en breek de date af als je je niet prettig of onveilig voelt. Veilige seks heeft uiteraard altijd de voorkeur, zeker met iemand die je niet goed kent is het zeker af te raden om onveilig te vrijen.

Binkdate.nl screenshot

Meer over deze website

Let op: Veel seks datingsites maken gebruik van fictieve profielen. Een deel van het aantal leden zijn dan fake. Het is dus mogelijk dat je contact hebt met een zogenaamde chatoperator in plaats van een “echt lid”. Lees daarom altijd eerst de voorwaarden van de website! Vaak worden deze datingsites aangeduid als een “entertainment dienst”. Wij hebben geen inzicht in de verhoudingen van echte leden tot fictieve leden. Lees daarom de ervaringen van andere bezoekers en de voorwaarden op de betreffende website.

Wat kost een lidmaatschap bij Binkdate?

De actuele prijs van Binkdate.nl kan inmiddels zijn gewijzigd. Wij proberen onze bezoekers altijd zo zorgvuldig mogelijk te informeren. Mocht je een fout hebben gevonden in de prijs neem dan contact op met ons en wij passen de prijs zo spoedig mogelijk aan.

Wat zijn de plus- en minpunten van Binkdate.nl?

• Gratis plaatsen van advertenties
    • Direct contact leggen met de plaatser van een advertentie