Home / Etnische datingsites: jouw weg naar de ideale partner! / Romaniakiss.com: Kosten, Reviews en Ervaringen!
RomaniaKiss.com logo

Romaniakiss.com: Kosten, Reviews en Ervaringen!

Wil je graag Roemeense mannen of vrouwen ontmoeten voor een serieuze relatie of huwelijk? Dan is Romania Kiss wellicht de datingsite voor jou! Op deze website kun je in contact komen met singles uit Roemenië die op zoek zijn naar een partner, ongeacht of je zelf Roemeens bent of niet. Door te daten met iemand van dezelfde culturele achtergrond kun je een klik vinden die je bij iemand anders misschien niet zou vinden. Ben je benieuwd naar de kosten en ervaringen van andere gebruikers van Romania Kiss? Op Welkeonlinedatingsite.nl hebben we deze datingsite voor je getest en beoordeeld. Lees onze review en ontdek of Romania Kiss jouw ideale datingplatform is!

RomaniaKiss.com
3.1
Beoordeling 3.1

Roemeense singles ontmoeten via Romania Kiss

Via de website Romania Kiss kun je in contact komen met zowel mannen als vrouwen uit Roemenië die op zoek zijn naar een partner voor een relatie of een huwelijk. Als je van Roemeense afkomst bent en in het buitenland woont, kan het zijn dat je graag een partner wilt die tot je eigen volk behoort. Dan delen jullie immers de taal en cultuur en dat kan ervoor zorgen dat er gemakkelijker een klik is. Maar het kan ook zo zijn dat je als Nederlandse man valt op Roemeense vrouwen en daarom graag via deze weg op zoek gaat naar een geschikte partner.

YouTube player

Een betere toekomst

Veel vaak Roemeense vrouwen schrijven zich in op datingsites om voor zichzelf een betere toekomst te zoeken. In Roemenië is nog steeds veel armoede en er is een groep goed opgeleide mensen die dit graag wil ontvluchten. De kans is dus zeker aanwezig dat je een leuke en intelligente vrouw leer kennen via deze datingsite. Het is zeker niet zo dat de dames die zich hier inschrijven alleen op hun uiterlijk willen worden beoordeeld. Je vindt op Romania Kiss vrouwen van allerlei leeftijden. Niet alleen jonge vrouwen van in de twintig, maar ook dames van boven de 40 die misschien een huwelijk of relatie achter de rug hebben waarin ze niet gelukkig waren en nu op een andere manier proberen het geluk te vinden.

Communicatie met Roemeense vrouwen

Wanneer je reageert op een advertentie kan het natuurlijk zijn dat de vrouw in kwestie geen Engels spreekt. Het kan zo zijn dat je bericht door een familielid wordt vertaald en dat ook het antwoord dat je terug krijgt is geschreven door iemand anders dan de vrouw in kwestie. Ook zijn deze vrouwen vaak minder vrij opgevoed. Spreken over seksuele aangelegenheden wordt daarom vaak als ongepast ervaren. Als je serieus een relatie met een Roemeense vrouw wilt gaan onderhouden en haar te zijner tijd naar Nederland wilt laten overkomen, dan is het verstandig om je in de cultuur en gebruiken en gewoontes van het land te verdiepen. Dit voorkomt miscommunicatie en daardoor teleurstellingen.

Is online daten met een Roemeense vrouw safe?

Daten met een Roemeense vrouw is net zo safe of unsafe als daten met een Nederlandse vrouw. Probeer elkaar goed te leren kennen voordat je een ontmoeting regelt. En dan nog kun je teleurgesteld worden, maar het kan ook dat het gewoon goed gaat. Als jullie elkaar al wat beter hebben leren kennen, misschien gesproken via de telefoon of video chat, dan weet je in ieder geval wat voor persoon je kunt verwachten bij een eerste ontmoeting. Een relatie met een partner uit het buitenland kost in de meeste gevallen meer energie en tijd dan een relatie met iemand uit je eigen land en cultuur.

RomaniaKiss.com screenshot

Wat zijn de plus- en minpunten van RomaniaKiss?

• Je kunt je gratis inschrijven
  • Database met zowel mannen als vrouwen uit Roemenië
  • De website is niet in het Nederlands beschikbaar, wel in onder andere Engels. Frans en Duits en uiteraard Roemeens
  • De kosten voor het gebruik van de website worden pas vermeld als je bent ingelogd met je account

Romania Kiss review: ontmoet Roemeense mannen en vrouwen veilig en eenvoudig

Ben je op zoek naar een betrouwbare datingsite om Roemeense mannen of vrouwen te ontmoeten? Dan is Romania Kiss wellicht iets voor jou! Op welkeonlinedatingsite.nl lees je een uitgebreide review van deze datingsite, inclusief kosten en ervaringen van andere gebruikers. Zo krijg je een goed beeld van wat je kunt verwachten. Op Romania Kiss kun je op een veilige manier in contact komen met Roemeense singles wereldwijd. Of je nu zelf Roemeense roots hebt of gewoon valt op de Roemeense cultuur en vrouwen, deze datingsite biedt mogelijkheden voor iedereen. Het aanmeldproces is eenvoudig en met een betaald abonnement kun je gebruik maken van alle functies van de site.

• 3

Met wereldwijd duizenden Roemeense singles is Romania Kiss een populaire datingsite. Hier vind je eenvoudig een Roemeense partner die past bij jouw wensen.

• 3.1

De datingsite Romania Kiss is gebruiksvriendelijk en eenvoudig te navigeren. Het aanmeldproces is snel en met een betaald abonnement krijg je toegang tot alle functies.

• 3.3

Met verschillende functionaliteiten, zoals het versturen van berichten en flirts, kun je op Romania Kiss op een leuke manier in contact komen met Roemeense singles.

• 3

De klantenservice van Romania Kiss is snel en professioneel. Bij vragen of problemen kun je eenvoudig contact opnemen via e-mail.

• 3.1

De kosten voor een abonnement bij Romania Kiss zijn gemiddeld. Je kunt kiezen uit verschillende abonnementen met verschillende looptijden en prijzen.

• 3.1 Goed

Al met al scoort Romania Kiss hoog op het gebied van populariteit, gebruikersgemak en functionaliteiten. De klantenservice is goed en de kosten zijn redelijk. Een aanrader voor wie op zoek is naar een Roemeense partner!

RomaniaKiss.com FAQ

Hoe kan ik RomaniaKiss.com opzeggen?

Heb je inmiddels een relatie of ben je ontevreden over datingsite RomaniaKiss.com? Wij helpen je door middel van een aantal simpele stappen met het opzeggen van jouw Romania Kiss account.

RomaniaKiss.com opzeggen

RomaniaKiss.com account verwijderen

Stap 1: Open in een nieuwe tabblad de website van RomaniaKiss.com en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord op je account.

Je bent nu ingelogd!

Stap 2: Klik in het hoofdmenu op: “My account”. Een nieuw menu is zichtbaar. klik in dit menu op: “Settings”.  Een nieuwe pagina is nu geopend.

Stap 3: Klik nu op het tabblad: “Delete Profile”. Een nieuwe pagina is nu weer geopend

Stap 4: Klik op het vierkantje in het midden van de pagina en klik vervolgens op de button met de tekst: “Yes, I’m sure”

Je hebt nu je account verwijderd op RomaniaKiss.com!

Wat zijn de kosten van Romaniakiss.com?

De kosten van Romaniakiss.com zijn afhankelijk van het soort lidmaatschap dat u kiest. Er zijn drie verschillende lidmaatschapsniveaus: Standaard, Goud en Platina. Het Standaard lidmaatschap is gratis, maar heeft beperkte functies. Het Gouden lidmaatschap kost $ 29,99 per maand, en het Platina lidmaatschap kost $ 34,99 per maand. U kunt ook kiezen voor een pakket van 3 maanden, 6 maanden of 12 maanden, die u een korting op de maandelijkse prijs bieden.

Welke functies biedt Romaniakiss.com?

Romaniakiss.com biedt verschillende functies om u te helpen uw perfecte match te vinden. Enkele van de functies zijn onder meer het bekijken van profielen, het zoeken naar andere leden, het versturen van berichten en flirts, en het bekijken van foto’s en video’s van andere gebruikers. Met een Gouden of Platina lidmaatschap krijgt u ook toegang tot extra functies, zoals het kunnen zien wie uw profiel heeft bezocht en het kunnen zien wie er geïnteresseerd is in u.

Is Romaniakiss.com een veilige datingsite?

Ja, Romaniakiss.com is een veilige datingsite. De website heeft verschillende veiligheidsmaatregelen getroffen om ervoor te zorgen dat uw persoonlijke informatie en betalingsgegevens veilig zijn. Bovendien controleert de website alle profielen handmatig om ervoor te zorgen dat ze echt zijn en om nepaccounts te vermijden.

Kan ik mijn Romaniakiss.com lidmaatschap opzeggen?

Ja, u kunt uw Romaniakiss.com lidmaatschap op elk gewenst moment opzeggen. U hoeft alleen maar naar de instellingen van uw account te gaan en de stappen te volgen om uw lidmaatschap op te zeggen. Als u een betaald lidmaatschap heeft, moet u deze opzeggen voordat uw volgende betalingsdatum komt om te voorkomen dat u opnieuw wordt gefactureerd.

Zijn er succesverhalen van koppels die elkaar op Romaniakiss.com hebben ontmoet?

Ja, er zijn verschillende succesverhalen van koppels die elkaar op Romaniakiss.com hebben ontmoet en nu een gelukkige relatie hebben. De website heeft een speciale sectie genaamd “Succesverhalen” waarin gebruikers hun verhalen delen over hoe ze hun partner op de website hebben ontmoet en verliefd zijn geworden. Dit is een goed teken dat Romaniakiss.com een betrouwbare datingsite is voor singles die op zoek zijn naar een langdurige relatie.

Laats bijgewerkt: 03 juli 2023