Home / Nutaku.net – Kosten, Review en Ervaringen
Nutaku logo

Nutaku.net - Kosten, Review en Ervaringen

Nutaku is een platform waar je geen real life porno video’s kunt bekijken maar daarom niet minder leuk en spannend. Nutaku.net biedt een heel andere vorm van adult entertainment. Het is een website waar je tientallen seks gerelateerde spelletjes kunt spelen.

Nutaku.net
3

Voordat je de website bezoekt moet je eerst verklaren dat je 18 jaar of ouder bent. Vervolgens kom je op de homepage waar je een keuze kunt maken uit tientallen spellen. Er zijn bijzondere categorieën zoals games voor en met LHBT scenes. Je moet wel ingelogd zijn om de spellen te kunnen spelen, maar een account aanmaken is gratis. Niet alle spellen kun je gratis spelen, informatie hierover vind je bij het desbetreffende spel.

Geniet van spannende games op Nutaku.net

Als je van spannende spelletjes houdt met ondeugende scenes dan kun je op Nutaku je hart ophalen. Verschillende soorten spellen, zoals kaartspellen en arcade en adventure games kun je hier onbeperkt spelen. Ze kunnen prima als voorspel dienen voor een spannende avond. Behalve erotisch zijn de spellen natuurlijk ook gewoon leuk. Je kunt er prima je spelvaardigheid en coördinatievermogen mee trainen. Dankzij het ruime aanbod is er altijd wel een spel te vinden waar je even wat plezier aan kunt beleven.

Diverse mogelijkheden om spellen te spelen

Nutaku.net biedt verschillende mogelijkheden om spellen te spelen. Je kunt ze online spelen door in te loggen met je gratis account. Sommige spellen kun je ook op je computer downloaden zodat je ze ook offline kunt spelen. En er is de handige Nutaku.net Client, die je op mobiele apparaten kunt installeren zodat je gemakkelijk toegang kunt krijgen tot je favoriete online games, ongeacht waar je bent.

Nutaku screenshot

Wat zijn de plus- en minpunten van Nutaku.net?

• De spellen kun je deels gratis spelen