Home / Net69.nl – Kosten, Review en Ervaringen
Net69.nl logo

Net69.nl - Kosten, Review en Ervaringen

Netflix ken je vast wel en hiermee kun je onbeperkt films en series gaan kijken voor een vast maandelijks bedrag. Toch zijn er op Netflix geen 18+ films te vinden en we kunnen ons voorstellen dat je deze graag op dezelfde manier gaat bekijken. Het is bij de meeste adult websites zo geregeld dat je per minuut moet gaan betalen of dat je een hoog maandelijks bedrag moet gaan betalen. Je kunt dan vaak alleen ook nog maar met de creditcard gaan betalen. Wij willen je dan ook aanraden eens een kijkje bij Net69.nl te gaan nemen.

Net69.nl
2.9
Beoordeling 2.9

Hier vindt je talloze pornofilms is verschillende categorieën. Hier zijn dan ook nog eens vele Nederlandse films te vinden en deze kun je zo vaak gaan bekijken als jij wilt. Een abonnement dat heb je al voor nog geen tien euro per maand. Dit is wel heel interessant en dit vind je nergens zo goedkoop. De films die zijn van hoogwaardige kwaliteit en bijna alle films die kun je dan ook nog eens in High Defintion gaan bekijken. Zo kun je volop genieten en dit is een stuk makkelijker dan alle tube websites die er zijn. Deze claimen wel dat je gratis kunt kijken maar vaak zijn er verborgen kosten of krijg je met heel veel reclame te maken.

Goedkoop porno films kijken

Dit is bij Net69.nl allemaal niet het geval. Wanneer je hier een abonnement neemt dan betaal je een vast laag bedrag en dan kun je zoveel en zo vaak gaan kijken als jij wilt. Je kunt dan ook nog eens makkelijk met iDeal gaan betalen en uiteraard zijn er ook vele andere betaalmogelijkheden beschikbaar. Vanaf dat moment kun jij meteen genieten van alle pornofilms die er in het aanbod te vinden zijn. Je hoeft dan ook nooit meer bang te zijn dat je geconfronteerd gaat worden met reclame of dat je ineens moet gaan bijbetalen om een film te gaan bekijken.

Kijk waar je maar wilt

De films die kun je gaan kijken waar je maar wilt. Dit komt ook omdat je de films niet alleen kunt kijken op je computer en je laptop maar ook op je mobiele telefoon en de tablet. Het enige wat je dan nodig hebt dat is een werkende internetverbinding en je kunt de films overal gaan kijken. Je zal zien dat de films dan ook nog steeds van hoge kwaliteit zijn en dat het een genot is om hier naar te gaan kijken.

Nu ook VR Porno

Het leuke is dat je nu ook virtual reality films kunt gaan bekijken. Het lijkt dan net alsof jij het met de actrice aan het doen bent. Neem je een abonnement voor een jaar dan krijg je er ook nog eens gratis een bril bij. Het aanbod van deze films zal snel groeien en ook bij de andere categorieën zijn dagelijks updates te zien. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je telkens naar dezelfde films hoeft te kijken. Probeer het maar eens en jij zal zien dat jij ook tevreden zal zijn over Net69.nl en dat je hier onbeperkt gebruik van gaat maken. Je zal dan ook onbeperkt gaat genieten.

Net69.nl screenshot

Wat kost een lidmaatschap bij Net69?

Het goedkoopste Net69 abonnement kost €7,95 per maand. Inschrijven is gratis!

De actuele prijs van “Net 69” kan inmiddels zijn gewijzigd. Wij proberen onze bezoekers altijd zo zorgvuldig mogelijk te informeren. Mocht je een fout hebben gevonden in de prijs neem dan contact op met ons en wij passen de prijs zo spoedig mogelijk aan.

Wat zijn de plus- en minpunten van Net69.nl?

• VR porno
    • Geen datingsite
    • 3
    • 3
    • 2.9
    • 3
    • 2.7
    • 2.9 Gemiddeld

Net69 FAQ

Hoe kan ik Net69 opzeggen?

Heb je inmiddels een relatie of ben je ontevreden over datingsite Net69? Wij helpen je door middel van een aantal simpele stappen met het opzeggen van jouw  Net69.nl account.

Net69 opzeggen

Net69.nl account verwijderen

Stap 1: Open in een nieuwe tabblad de website van Dating.nl en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord op je account.

Je bent nu ingelogd!

Wij hebben op het moment van schrijven geen mogelijk gevonden om een account te verwijderen van de website. Wil je een account verwijderd hebben dan zul je dus contact op moeten nemen met de klantenservice van Net69. Contact opnemen kan op meerdere manieren. Maak gebruik van de “contact” link aan de onderzijde van de pagina om te zien welke mogelijkheden er allemaal zijn.

Abonnement stoppen

Wel is het mogelijk om eenvoudig je abonnement te stoppen. Dit doe je  door naar je eigen accountpagina te gaan en te klikken op “Abonnement opzeggen”.