datingsite parship

Home » IShotMyself – Kosten, Review en Ervaringen
Spannende Date

Laatst bijgewerkt op januari 21st, 2017 | door Welke online datingsite?

3

IShotMyself – Kosten, Review en Ervaringen

De site IShotMyself is een echte seksdating site. Hier vind je geen mensen die op zoek zijn naar een serieuze relatie maar uitsluitend mensen die een snelle date voor seks zoeken. De profielfoto’s die de leden bij hun oproep plaatsen spreken dan ook boekdelen. Deze zijn zeker niet geschikt voor jeugdige kijkers. Het is de bedoeling om via IShotMyself foto’s en filmpjes te delen met andere leden. Deze moeten wel van jezelf zijn, als de beheerders merken dat je filmpjes van het internet haalt of van andere gebruikers “leent” kan dat resulteren in het blokkeren van je account. Je moet uiteraard een account aanmaken om foto’s en filmpjes met andere members te kunnen delen. Ook voor het bekijken van materiaal moet je zijn ingelogd.

Chatten met andere members

Je kunt als je een account hebt aangemaakt in contact komen met andere members door ze een chatbericht te sturen. Er zijn kosten verbonden aan het gebruik van de website, maar hoe deze worden berekend en hoe hoog de kosten zijn wordt niet duidelijk uit de summiere informatie op de website. Je kunt als je meer wilt weten contact opnemen met de helpdesk om daar je vraag te stellen. Het gebruik van de website is verder heel eenvoudig, je kunt op een foto of filmpje klikken en daar een reactie bij plaatsen. Deze is voor iedereen zichtbaar, ook voor niet ingelogde personen. Wel krijg je als je niet bent ingelogd maar een beperkt aantal beelden te zien, daarna moet je inloggen of een account aanmaken om verder te kunnen kijken.

Verschillende categorieën

Je kunt de foto’s die je met de overige leden wilt delen plaatsen in verschillende categorieën. Er zijn rubrieken voor stellen, voor mannen en vrouwen, zowel hetero als homo, lesbisch of biseksueel. Je mag een foto of filmpje maar in één categorie plaatsen. Houd je je niet aan deze regel dan kan dat eveneens leiden tot blokkering. Je kunt een foto of filmpje altijd weer verwijderen als je dat wilt. Je kunt je ook aanmelden als Verified Member. Dit betekent dat door de beheerders is gecontroleerd of je een echt bestaand persoon bent. Om hiervoor in aanmerking te komen moet je een foto plaatsen die voldoet aan speciale voorwaarden. Deze voorwaarden vind je op de website van IShotMyself.

Wees voorzichtig met wat je plaatst

Wanneer je foto’s of ander beeldmateriaal plaatst op een site als IShotMyself houd er dan rekening mee dat deze content altijd ongewenst gedeeld kan worden. Niemand kan voorkomen dat jouw foto of filmpje ongeoorloofd door andere gebruikers wordt gekopieerd. Het is dan ook aan te raden om jezelf niet herkenbaar te laten fotograferen of filmen. Zorg dat je gezicht niet op de foto staat of zodanig dat het niet herkend kan worden. Je kunt anders behoorlijk in de problemen komen of door anderen worden gebracht. Zorg er ook voor dat erotische content die van jou wordt gemaakt niet in verkeerde handen valt zodat deze niet tegen je wil op een site als iShotMyself.nl kan worden geplaatst.

Pluspunten van IShotMyself

• Laagdrempelige site voor erotische content
  • Gratis aanmelden
  • Breed scala aan foto’s en filmpjes

Minpunten van IShotMyself

• Onduidelijkheid over de kosten

IShotMyself Kosten

De actuele prijs van IShotMyself.nl kan inmiddels zijn gewijzigd. Wij proberen onze bezoekers altijd zo zorgvuldig mogelijk te informeren. Mocht je een fout hebben gevonden in de prijs neem dan contact op met ons en wij passen de prijs zo spoedig mogelijk aan.

IShotMyself.nl actie en korting

Momenteel zijn er geen acties of kortingen voor deze datingsite

Verlopen acties en kortingen

Geen eerdere acties

Meer over deze datingsite

Let op: Veel seks datingsites maken gebruik van fictieve profielen. Een deel van het aantal leden zijn dan fake. Het is dus mogelijk dat je contact hebt met een zogenaamde chatoperator in plaats van een “echt lid”. Lees daarom altijd eerst de voorwaarden van de website! Vaak worden deze datingsites aangeduid als een “entertainment dienst”. Wij hebben geen inzicht in de verhoudingen van echte leden tot fictieve leden. Lees daarom de ervaringen van andere bezoekers en de voorwaarden op de betreffende website.

IShotMyself Ervaringen

Wij vernemen graag van gebruikers hun ervaringen met IShotMyself. Door het delen van positieve of negatieve ervaringen helpt u andere mensen met het kiezen van de juiste datingsite. Ben je dus tevreden of ontevreden over IShotMyself.nl? Geef hieronder jouw reactie!

IShotMyself Review

Summary:

2.5

About the Author

Anoniem

3 Ervaringen - IShotMyself – Kosten, Review en Ervaringen

1. H H says:

Ik (vrouw) heb hier nu al bijna 2 jaar een profiel en heb het er erg naar mijn zin. Hoewel ik in eerste instantie niet van plan was om te daten, heb ik er toch een aantal hele leuke gezellige mannen leren kennen en zelfs een heuse fwb. Ja, er zitten ook fakers, maar dat is op elke site en als er genoeg melding gemaakt word, worden ze vanzelf geblokkeerd.

2. Lovestel68 Lovestel68 says:

Ik betaal al paar weken geen abonnement , ik wil nu inloggen maar dat gaat niet omdat er gezegd wordt dat er al een abonnement via mijn telefoonnummer gaat , hoe kan dit

3. hansolo hansolo says: