Home / PriveSexOpname – Kosten, Review en Ervaringen
PriveSexOpname logo

PriveSexOpname - Kosten, Review en Ervaringen

Op de website van PrivéSexOpname kun je foto’s en filmpjes bekijken die door leden zijn geplaatst. Hiervoor hoef je geen account aan te maken. Je kunt op de foto of het filmpje klikken om deze te bekijken. De beelden zijn zeer expliciet, het betreft uitsluitend pornografisch materiaal. Daarnaast kun je erotische verhalen lezen van members en je kunt als je dat wilt ook een oproep plaatsen. Ook voor de oproepjes geldt dat het uitsluitend seks gericht is.

PriveSexOpname
3

Gratis aanmelden

Je kunt je gratis aanmelden op Privé SexOpname als je zelf materiaal wilt plaatsen. Om het door andere geposte materiaal te bekijken is het niet direct nodig om een account aan te maken. Je kunt een aantal filmpjes of foto’s bekijken zonder dat je hoeft in te loggen. Maar wil je meer zien dan krijg je uiteindelijk een scherm waarin je wordt uitgenodigd om een account aan te maken. Als je dat hebt gedaan kun je onbeperkt foto’s, filmpjes en verhalen bekijken. Je kunt dan ook zelf materiaal uploaden inde verschillende categorieën. Behalve foto’s kun je ook een oproep plaatsen voor sekscontact.

Privé opnamen delen

Privé seksopnamen delen is natuurlijk heel spannend. Maar besef wel dat als je een filmpje uploadt op een dergelijke website, de beelden zeer waarschijnlijk nooit meer van het internet zullen verdwijnen. Vaak worden dergelijke filmpjes niet alleen op de site geplaatst waar jij je hebt aangemeld, ze worden in veel gevallen ook gedeeld op tientallen andere websites. Realiseer je dit heel goed voordat je materiaal post. Zorg er voor dat je onherkenbaar op de beelden staat om mogelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Plaats zeker geen materiaal van anderen of waar (ook) andere personen op afgebeeld staan zonder hun toestemming. Realiseer je bovendien dat het misschien nu spannend is om een erotische foto of video te posten, maar dat je daar op een later moment misschien anders over denkt. Bezint eer ge begint is hier dus zeker op zijn plaats.

Op zoek naar sekscontact

Je kunt via Privé SexOpname ook een oproep plaatsen. Dit kan als man of vrouw maar ook als stel. Ook voor de oproepjes geldt dat ze uitsluitend gericht zijn op seks en niet op het vinden van een serieuze relatie. Daarnaast zijn er professionele sekswerkers die zichzelf aanbieden voor webcamseks. Met sommige dames kun je live afspreken, sommigen zijn op bepaalde momenten online en dan kun je live naar ze kijken. Voor deze diensten moet in vrijwel alle gevallen betaald worden. Je wordt hiervoor doorgestuurd naar een andere website, zoals te zien is in de adresbalk van je browser.

PriveSexOpname screenshot

Wat zijn de plus- en minpunten van PriveSexopname?

• Het aanmaken van een account is gratis
  • Het bekijken en plaatsen van privé content is gratis
  • Houd er rekening mee dat je materiaal ook op andere websites wordt getoond
  • Eenmaal geplaatst materiaal is in principe voor iedereen toegankelijk en lastig te verwijderen vanwege het doorlinken naar andere websites
  • 3
  • 3
  • 3
  • 3
  • 3

PriveSexOpname FAQ

Hoe kan ik PriveSexOpname opzeggen?

Heb je inmiddels een relatie of ben je ontevreden over datingsite PriveSexOpname? Wij helpen je door middel van een aantal simpele stappen met het opzeggen van jouw PriveSexOpname.nl account.

PriveSexOpname opzeggen

PriveSexOpname.nl account verwijderen

Stap 1: Open in een nieuwe tabblad de website van PriveSexOpname en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Je bent nu ingelogd!

Stap 2: Klik op de link: “Ga naar mijn profiel” in de rechterbovenhoek van de pagina.

Stap 3: Een nieuwe pagina is geopend. Klik op de link: “Bewerk mijn profiel” deze link vind je aan de rechterkant van de pagina.

Stap 4: Een nieuwe pagina is weer geopend. Scroll naar het einde van deze pagina. Klik daar op de link: “Profiel verwijderen”.

Stap 5: Een nieuwe pagina is wederom geopend. Vul hier je wachtwoord in en klik dan op de button met de tekst: “Profiel definitief verwijderen”. Bevestig deze keuze door op: “OK” te klikken in het pop-up venster.

Je hebt nu je account verwijderd van PriveSexOpname!

Laats bijgewerkt: 23 februari 2021

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.