Home / Mofos.com – Kosten, Review en Ervaringen
Mofos.com logo

Mofos.com - Kosten, Review en Ervaringen

Als je liefhebber bent van erotisch videomateriaal dan kun je op Mofos.com je hart ophalen. Mofos is een website waar je onbeperkt porno video’s kunt bekijken. Op de startpagina staan populaire filmpjes uit diverse genres zodat je een idee krijgt van wat je kunt verwachten. Je kunt ook filmpjes uit een bepaalde categorie bekijken, zoals Milfs, tieners, lesbisch, anale seks of trio’s. Hiervoor is een aparte pagina gereserveerd waar je op een bepaalde categorie kunt klikken. De filmpjes zijn redelijk recent en worden met enige regelmaat ververst.

Mofos.com
3

Verschillende abonnementen

Mofos biedt geen gratis previews of films die je zonder abonnement kunt bekijken. Als je eerst wilt checken of Mofos datgene biedt wat je zoekt dan kun je een proefabonnement nemen van 2 dagen. Hiervoor betaal je €1 per dag, dus in totaal 2 Euro. Daarna moet je een abonnement nemen voor een langere periode. Let op dat het volledige abonnementsgeld voor de gehele periode in 1 keer wordt afgeschreven en dus niet per maand. Hoe langer je abonnement loopt, hoe minder je per maand betaalt. Het goedkoopst is een jaarabonnement voor een bedrag van 119,99 euro.

Bekijk pikante pornoseries

Een bijzondere sectie op Mofos zijn de series. Je kunt als je een abonnement hebt bepaalde series van erotische films bekijken. Zoals babysitters, of filmpjes met bekende pornosterren. Ook kun je snel zoeken naar de populairste video’s en de nieuwste toevoegingen bekijken. Zo hoef je nooit lang te zoeken naar waar je op dat moment zin in hebt. Uiteraard is deze pagina uitsluitend bedoeld voor personen van 18 jaar en ouder, hoewel hierover geen duidelijke waarschuwing op de website staat.

Mofos.com screenshot

Wat zijn de plus- en minpunten van Mofos?

• Ruim en gevarieerd aanbod van pornografisch videomateriaal